Köpvillkor
För att handla hos BARM.SE måste du som kund vara myndig eller ha föräldrars godkännande. När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om produkter, pris, fakturerings- och leveransadress. Vänligen kontrollera att leveransuppgifterna såsom adress och telefonnummer stämmer innan du slutför ditt köp. Det går tyvärr inte att ändra dessa uppgifter efter att beställningen blivit packad och skickad. Det är alltid du som kund som ansvarar för att du uppger rätt uppgifter vid beställningens slutförande. Leveranstiden är normalt 1-3 arbetsdagar från det att din beställning görs.
Betalning:
I samarbete med Klarna och myPOS kontokortsbetalning. Våra fakturor skickas ut via mejl i samband med att ordern skickas från oss. Mer information och fullständiga villkor om Klarna och myPOS betalsätt hittar du hos klarna.se och mypos.com
Priser:
Priserna på våra produkter anges i svenska kronor och inklusive moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser utan föregående avisering. Priset som var aktuellt vid beställningstillfället är det som gäller oavsett om priset går upp eller ned efteråt. Vi erbjuder fri frakt på alla beställningar inom Sverige.
Vi reserverar oss för prisändringar och eventuella prisfel. Endast omständigheter som vi inte kan råda över, t.ex. momshöjningar och valutaförändringar, kan få oss att höja priset.
Frakt & Leverans
BARM levererar till alla adresser inom Sverige och erbjuder fri frakt via Postnord på alla order.
Din beställning skickas som varubrev eller postpaket beroende på paketets vikt, storlek och innehåll. Varubrev levereras i största möjliga mån till din brevlåda/utanför dörren eller ombud. BARM har tyvärr inte möjlighet att styra hur ett varubrev levereras (brevlåda, utanför dörren eller utlämningsställe), det är en bedömning som görs av Postnord. Lär mer på postnord.se
Returrätt/ångerrätt:
Om du mot förmodan inte är nöjd med varan kan du skicka tillbaka den inom 14 dagar och få pengarna tillbaka. Vi står för returfrakten. För att ångerrätten ska gälla ska du som konsument meddela oss på info@barm.se inom 14 dagar efter uthämtat paket. För att få returnera en vara måste produkten och produktförpackningen vara i oförändrat skick (som när du köpte den). Om varan skadas eller kommer bort på grund av att du är vårdslös förlorar du ångerrätten enligt Distans- och hemförsäljningslagen. Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har du som konsument 14 dagars ångerrätt. Om en kund är inte nöjd med produkten och vill byta med någon annan då mellan skillnader tillkommer.
Transportskador:
Upptäcker du att paketet är skadat när du hämtar det på Posten, anmäl det genast. Upptäcker du en skada när du kommit hem, tag med hela försändelsen tillbaka till postkontoret och fyll i en skadeanmälan.
Behandling av personuppgifter:
När du lägger din beställning hos BARM.SE uppger du information som namn, adress telefonnummer och e-post. I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja våra åtaganden gentemot dig. BARM kommer inte att lämna ut dina personuppgifter till något annat. Vi reserverar oss för slutförsäljning samt för lagerhållning hos våra leverantörer. Vid enstaka fall kan vissa produkter ha tagit Tillfälligt slut / Utgått utan att det hunnits ske uppdatering i BARM.SE. Orderbekräftelse skickas endast per e-post och då till den adress du angivit på ordern.
Felskrivningar:
Vi reserverar oss för eventuella felskrivningar.